Alla inlägg den 19 november 2009

Av pippilotta - 19 november 2009 21:49

     

... ja nu ha vi provat årets Blossa...

Jag tyckte att den var rikigt god!

Speciellt till

 pepparkaka och ädelost!

 

Måste ju bygga upp lite julstämning Flört

Av pippilotta - 19 november 2009 19:14

...mycket över förväntan... ingen av barnen bröt ihop Flört...

Så nu får jag sluta att skylla på att jag är ensam hemma med barnen och inte "kan" ta en snabb promenad!

 

Alltså borde jag få in många fler promenader på veckan - ska bli såå sköönt!

 

I kväll jobbar maken till 20:00 och sedan ska han på innebandy Skrikandes...jo jag blir galen!!!

Men har faktiskt lite gett upp...och mer och mer börjat räkna mig som "ensamstående"... på lördag så ska han på utbildning hela dagen igen...

 

Och jag ska  på möhippa!!!

 

Barnen får vara med farfar´s som tur är!

 

Barnen är i badet och nu ska här dukas av...

 

så att min egen tid börjar någon gång.....det blir senare och senare nu med äldre barn...klockan brukar bli nio - halv tio innan alla tre är i säng!


Av pippilotta - 19 november 2009 17:06

...ursäkter Flört !!!

 

Nu tar jag på mig skorna och går en snabbis före maten...

barnen får klara sig ca 35-40 minuter...själva...

hemska tanke Förvånad.

 

Nu byter jag om och sedan så släpper jag "bomben" ...

Av pippilotta - 19 november 2009 08:29

...ett liite överraskande resultat Skrattande...

2kg ner sedan förra gången jag vägde mig, och hur har det egentligen gått till ???

Jag har inte promenerat på länge...äter lite hur jag vill...

Men det är klart det går ju inte att jämför med hur jag åt förrut Förvånad...

 

Kändes bra i alla fall !!

 

Nu off 2 work!!!

Ovido - Quiz & Flashcards