Alla inlägg den 18 november 2009

Av pippilotta - 18 november 2009 15:46

...äntligen min gynekolog (14 dagar) och alla provsvaren var BRA!!!

Jag kan knappt tro att det är sant ??

Men såå skönt - NU kan jag släppa det ialla fall !!!

 

Nu ska jag på en vanlig cellprovskontroll någon gång i februari nästa år.

 

I dag så har vi haft en sån där gråå och regnig dag...

på jobbet har det blivit en av de sällsynta dagarna som vi har varit inne hela dagen...tur i oturen att vi hade lite färre barn än vanligt så det fungerade...

På fm var jag med min 5-årsgrupp till skolans gymnastiksal så då var det ju bara halva barngruppen inne...

 

Nu har jag varit hem och vänt, ska tillbaka till jobbet för tre utvecklingssamtal och föräldraråd...Tungan ute blä ! Nackdelen med att vara förskollärare är

kvällstiden som i vissa perioder är ganska mycket...

 

Barnen är hos farfar´s och maken jobbar till 20:00.

 

G L A D   Ä R   J A G  I A L L A F A L L Skrattande

Ovido - Quiz & Flashcards