Alla inlägg den 4 november 2009

Av pippilotta - 4 november 2009 22:04

...jag blir galen på mig själv...

Just nu har jag ingen karaktär alls Rynkar på näsan... det är såå jobbigt att bli besviken

på sig själv....vilket också gör att jag äter ännu mer...

suck!!!

Till försvar så kan kanske min situation här hemma den här veckan vara en liten förklaring...maken är ju utomlands och jobbar... han har varit borta i 5 dagar nu...

Så allt "ligger" på mig,

handla, tvätta, lag mat, duka på och av, plocka efter alla, lägga fram kläder, läxor och framförallt sonens extra träning med hans munmotorik som vi kör intensivt nu i ca 8 veckor, helst varje dag, skjutsa, mm mm

I morgon ska jag dessutom ha samtal med både min äldsta dotters arbetslag och med sonens fröknar...

det är jag/vi som har bett om dem, så det är många tankar

 som snurrar i mitt huvud kring det nu...

 

I dag har jag också varit till min gynekolog och gjort en fördjupad cellprovskontroll Rynkar på näsan så jobbigt...svaret hoppas jag kommer om några veckor...men min doktor var ändå positiv...hon trodde nog att det positiva svaret kunde bero på min spiral...


Ovido - Quiz & Flashcards