Alla inlägg den 26 september 2009

Av pippilotta - 26 september 2009 21:08

Ja nu har jag börjat att äta mat igen - efter nästan 3 veckor med xtravaganzas soppor...

och det känns såå skönt!!

I dag har jag och sonen varit på shoppingstråt...shoppat till mig - och faktiskt hittat några klänningar och en blus/tunika från Bondelid Glad och jag har handlat  allt i stl 40 eller M !!! Det var ett tag sedan...

 

I kväll så har vi ätit kyckling och en god fetaost sallad...barnen och maken fick sås och strips. Men jag har också haft lördagsmys med lite naturgodis, lite dessertost och kex och ett glas vin!!!

 

I morgon väntar en dag med mycket fotboll...sonen spelar sin sita match för säsongen och så ska vi hjälpa till med försäljningen...

 

Känner mig lite trött efter dotterns natt gäst spel i går...sen kväll och tidig morgon med mycket fnitter Flört så det blir nog snart natti natti för mig...

Ovido - Quiz & Flashcards