Alla inlägg den 11 september 2009

Av pippilotta - 11 september 2009 22:34

I kväll har vi bokat en resa!!

"Mallis" med hela familjen i maj nästa år Skrattande

Vi har för första gången bokat en resa tillsammans med en annan familj, och det ska bli så skönt och mysigt!

Härligt att ha något att se fram emot!

Vi har bokat ett ving resort hotell, så det är mycket barnvänligt och nära stranden...dessutom så flyger vi direkt från vår egen stad!

 

Och i morgon så kommer vårt resesällskap till oss på middag, äntligen, vet inte vart den här sommaren har tagit vägen... vi har tänkt träffas hela sommaren... men nu blir det en sen sommar grillning i morgon!

 

Natt natt !

Av pippilotta - 11 september 2009 12:36

Äntligen fredag!!!

Den här veckan har verkligen varit lååång...ikväll så slutar maken också i tid :-)

Får se vad det blir för god mat...själv så har jag påbörjat en till soppa period!

Förhoppningsvis blir den kortare den här gången...ska ju på en höstresa med mina flickor och deras farmor i slutet på oktober...så då vill jag inte "gå på soppa" ;-)

Jag har ju varit duktig och hållit min vikt sen skolavslutningen när jag började äta vanlig mat igen...så nu är det ca 8 kg som jag vill bli av med....

 

Slutar kl 14:00 så då hämtar jag barnen och så åker vi och handlar lite gott Glad

 

Nä nu är rasten slut...!

Ovido - Quiz & Flashcards