Alla inlägg den 25 september 2009

Av pippilotta - 25 september 2009 12:44

Här kommer mina nya och gamla mått Förvånad...roligt att skriva tycker jag...

 

Första gången som jag mätte mig var 14/3 och då såg det ut så här:

överarm   39cm

midja   105cm

höft   129cm

lår   73,5cm

 

I dag den 25/9, alltså lite drygt 6 månader så ser det ut så här:

överarm   30cm

midja   83,5 cm

höft   106cm

lår   60,5cm

 

Inga modell mått men helt OK för mig!


Av pippilotta - 25 september 2009 09:24

...ja idag var jag uppe före tuppen Flört..öppnade på förskolan istället för

en arbetskamrat som åkt till Sthlm.

Jag har ju annars fått fasta tider - 9-14 - super!!!

Men idag blir det alltså en ännu tidigare dag!

 

Och ingen vägning eller mätning hann jag med i morse...

får se om jag tar fram måttbandet i kväll..

 

Sonen ska klippa sig m farfar´s och sedan sova över där, min stora tjej ska på kalas 18-21 och lilltjejen ska få övernattningsfrämmande... så det blir en lugn fredagsmyyys med Idol skulle jag tro i kväll....

Ovido - Quiz & Flashcards