Alla inlägg den 16 september 2009

Av pippilotta - 16 september 2009 18:40

...ja jag är såå trött på eftermiddagarna... vet inte riktigt vad det är..??

Jag sover bra och kommer i säng i bra tid...

Men det är såå himla mycket i mitt huvud som ska göras...och mycket som jag funderar på...

Har t ex varit till biblioteket och lånat flera böcker kring autism som jag läser, vi var ju också på en föräldragrupp till föräldrar med autistiska barn...så mycket tankar kring det har jag...

Och så äter jag ju mina soppor...som gör att jag fryser konstant...

 

Nu när jag har ett 75% schema så får jag INGEN egen tid alls Gråter det kan ju låta konstigt...eftersom jag nu jobbar mindre...men nu är jag ju hemma med barnen tills de åker till skolan och så slutar jag 14:00 och då kommer de hem... Men jag måste komma igång med mina promenader...så nu ska jag träna barnen i att vara hemma själva en stund... men det är ju där nästa problem kommer....det är alltid kompisar med hem...och det är ju jätteroligt...men min yngsta och hennes kompisar vill/kan jag inte lämna själva...

Så jag måste lära mig att säga nej...!

Ovido - Quiz & Flashcards