Alla inlägg den 14 januari 2009

Av pippilotta - 14 januari 2009 18:50

...är det så att lusten att gå ut och ta en promenad...är som störst när jag inte kan...Just nu så skulle jag gärna vilja ta en skön promenad...och min man jobbar inte kväll :)...men då har han istället ett fotbolls-tränarmöte... Jag kan inte annat än ge upp...Vi brukar prata om att jag behöver få göra något för mig själv, nån kväll i veckan, eftersom jag är så mycket själv med barnen...men så här ser det ut var och varannan vecka...I morgon t.ex så åker han till Sthlm över dagen och kommer hem lagom att vi ska lägga barnen...Jag ser inte någon riktig lösning på detta, tyvärr... :(Jag måste helt enkelt försöka ta egen tid på dagtid...och låta barnen vara en stund extra på fritids...vilket egentligen är mot mina principer... Idag så har jag faktiskt gjort så - och varit till frissan !

Ovido - Quiz & Flashcards