Alla inlägg den 6 januari 2009

Av pippilotta - 6 januari 2009 22:43

... mig inför skol- och jobb start i morgon...

Blir nog lite jobbigt i morgonbitti...att kliva upp...

här har vi ätit frukost vid 10-tiden hela ledigheten...

och imorgon så ringer klockan 6:30!

Vet att mina yngsta ser fram emot skolan igen...men hur min äldsta dotter riktigt tycker...vet jag inte...

Själv så tycker jag att det är skönt att komma in i lite rutiner igen!

Jag ska "skola in" en pojke på min avdelning i morgon.

I dag har jag varit med min lilla tjej på en liten stadsrunda - mysigt!

Middag blev goda biffar.

Sen spelade vi bingo - som jag köpte på Rusta i dag...bra matte...tänkte ta den till jobbet...men vet inte nu...barnen tyckte att det var jätteroligt - både att spela och att vara utropare...


Ovido - Quiz & Flashcards