Alla inlägg den 13 januari 2009

Av pippilotta - 13 januari 2009 22:19

...går fort ibland...

Har faktiskt inte haft varken tid eller ork att sätta mig ner för

att "skriva av mig" den senaste veckan...

Jag har varit så trött på kvällarna...sedan barnen har somnat...

Det är ju härligt att barnen växer och blir äldre...men en nackdel är ju nu att de är vakna längre och längre på kvällarna...så egentiden krymper

 hela tiden...

Tidigare så låg de oftast vid åtta tiden...men nu är klockan ofta nio och lite till...suck!

Låter kanske lite gnälligt...men mina dagar med barnen både på jobbet och hemma med mina egna är intensiva...

Eftersom min man dessutom jobbar kväll ofta så är det ju jag som tar träningar,matlagning, handling, läxor, duschning,kvällsfika,tvätt mm mm

Nog om detta...

På jobbet så är det mycket nu också...vi ska ha en planeringsdag i slutet på veckan så då hoppas jag att vi får lite bra diskussioner! Och några bra lösningar !

I dag har jag beställt lite kurslitteratur - tänk att jag ska gå en kurs på universitetet - det är 17½ år sedan jag tog min examen...så det lär nog ta ett tag att hitta studietekniken- men roligt ska det bli!

~~~~~~

God natt !

Ovido - Quiz & Flashcards