Alla inlägg den 5 januari 2009

Av pippilotta - 5 januari 2009 11:27

... känner jag mig...

Vet inte riktigt vad det är? Jag har ju varit långledig...bara tagit det lugnt...varit uppe sent och sovit ut...

Men vi har också varit borta och / eller haft gäster så det har varit mycket kring det...

I natt så har vi bara haft vår yngsta hemma, storebror och storasyster har sovit över hos farfars...efter mycket om och men..Det är vår äldsta dotter som inte vill...hon har nog inte sovit där på ca 2 år..så nu tyckte vi att det var dags...hon behöver känna att hon klarar det...

Tänker mycket på mina cellförändringar...

och väntar ju på svar på senaste provet... Jag har haft blodblandade flytningar sedan den18 dec...och det känns inge bra.

I dag ska jag städa lite och handla.

I kväll så får vi gäster - som vi inte har träffat sedan i somras - av olika anledningar, det ska bli roligt att ses !

Om det inte blir för kallt så ska vi åka skridskor!

Ovido - Quiz & Flashcards