Alla inlägg den 22 september 2008

Av pippilotta - 22 september 2008 15:38

Åhh, äntligen var det dags igen... !

Jag har åkt själv tillsammans med mina barn när de har börjat i ettan.

Så ni kan förstå att minstingen har väntat och sett fram emot

 den här resan...och även jag!

 Det är så mysigt att "bara" få ägna all sin tid och uppmärksamhet åt ett av sina barn...

Vi åkte med X2000 och har bott på hotell = mys !!

Direkt när vi kom fram så låste vi in våra väskor på centralen och tog buss47 till Djurgården, där blev det Junibacken för hela slanten, och sagotåget 2 gånger...

 lite vemodigt känns det nu, för nu känns det som om vi är "färdiga" med Junibacken.

Sen tunnelbana och incheckning och mys på hotellet.

Lördagmorgon började med hotellfrukost - något som i allafall jag hade sett fram emot...min dotter tillhör inte de mest matglada...men lite petade även hon i sig !

T-bana till G:a stan och mitt enda stopp = Gudrun Sjödén.

Sedan promenerade vi in till stan. Vi tog spårvagn från Norrmalmstorg till Djurgården igen - den här gången blev det

 "Grönan" = 2 åkband = karuseller för hela slanten, vid halv åtta tiden var vi nöjda och avslutade med middag på hotellet !

Tyvärr så avslutades resan med ett kraftigt försenat X2000 tåg...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards