Alla inlägg den 11 september 2008

Av pippilotta - 11 september 2008 22:06

I dag har det nog inte hänt så mycket...

jag har jobbat till stängning och sedan åkte jag på en föreläsning om "pedagogisk dokumentation".

När jag kom hem så nattade jag mina två yngsta, men min äldsta dotter som är 11 år, var vaken en liten stund till - mysigt!!!

Både för henne och för oss.

Det blir tyvärr så få sådana stunder... försöker, men i vardagen så glöms det ändå lätt bort...eller hinns inte med...

Vi gick igenom lite engelska läxa och pratade lite om dagen och morgondagen.


Sov gott !


Av pippilotta - 11 september 2008 13:20

Första gången så skriver jag några rader på rasten...

Bra start i morse - havregrynsgröt

- Gulashsoppa till lunch - och förmodligen Tacopaj till middag...

I dag är maken ledig och får ta hela biten hemma med läxor, middag , hårtvätt och träningar...

Jag ska direkt efter jobbet på en kvällsföreläsning ,

det blir en lång dag i dag ,

men det känns ändå lite lyxigt att få ägna sig lite åt sig själv en kväll...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards