Alla inlägg den 9 september 2008

Av pippilotta - 9 september 2008 08:16

Jo, det gick vägen i går kväll,

jag kom i väg på en promenad...men mina äldsta barn(9 och 11) "vågade"

 inte vara hemma själva så de fick följa med...

min minsta var hos en kompis.

Middag blev kyckling och ris med grönsaker samt lite thaisås - riktigt gott.

Sen blev det en tidig kväll...

jag tror att jag har sovit för lite förrut. Har ju läst att övervikt och lite sömn hör ihop - och jag hinner ju inte äta något mer på kvällen när man lägger sig tidigt :-) så på så vis stämmer det ju.

I dag så ska jag snart iväg och jobba, sen hämta barnen , middag och sedan iväg med sonen till innebandyträning.

Kanske tar jag en promis i kväll när maken kommer hem efter åtta...

Ha en bra dag !!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards