Alla inlägg den 5 september 2008

Av pippilotta - 5 september 2008 20:23

Blä...

Nej..., jag kunde inte stå emot fredagschipsen ...

och jag blir så arg på mig själv...

och inte är det så himla gott heller...inte när det blir för många...


Men nu blir det start för mig på måndag!

Då blir det inget snacks eller godis, inget fikabröd o dyl...

Funderar på extravaganza...eller så ska jag fortsätta mitt liv med WW...

Hoppas att den här bloggen hjälper mig att hålla mina löften - det känns bra att lova något här på bloggen - som jag måste hålla...


Så på måndagmorgon ställer jag mig på vågen...


Och så ska jag promenera både lö &sö!!! Den goda vanan ska jag iallafall jobba på - oavsett hur det går med kosten...karaktär?? Vad är det???

Av pippilotta - 5 september 2008 08:11

Trött...

I går kväll så blev det inte mycket gjort...Jobbade sent, hämtade hem barnen, lite enkel mat, hårtvätt och dusch på alla inför morgondagens skolfoto... läste saga ...

Och sen somnade jag också...¨


Ny dag idag... vaknade ganska pigg. Nu är barnen iväg till skola och skolfoto i dag, ny kammade...

För mig blir det lite städ och plock före jobbet.

Sen dag i dag också ...

Ha en bra dag !!!  :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards