Alla inlägg den 6 september 2008

Av pippilotta - 6 september 2008 15:59

nej..ingen promenad än...jag orkar inte...

det är så många måsten före som också måste göras...

efterfotbollscupen  har jag ätit lunch med barnen, handlat lö-godis, dammsugit, plockat ur och i diskmarkinen, sorterat tvätt,

varit och handlat - glömde filmen som vi hade förhandsbokat i affären...så det var bara att vända tillbaka till ICA och hämta den... nu "måste" jag ta in tvätten och börja med maten... usch vad det låter tråkigt :(

Jag vet att jag skulle må bra av en promenad...men så här är det alltid...jag prioriterar "fel"...

...och maken vad har han gjort idag???

Jo det blev nästan heldag på cupen eftersom han är med som ledare där...


Ha det !

Av pippilotta - 6 september 2008 07:59

Cup i dag,

eller på morgonen...första matchen redan 9.00..så sonen och maken är redan i väg för samling före...

det blir inte till att ligga gosa med kudden på helgerna när man har fotbollsbarn... men  men de är ju härliga att se i den här ålder(8-9år

För mig har det hitills blivit

kaffe & macka m skinka - OK

På em ser jag fram emot en långpromenad...

Ha det !   :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards