Alla inlägg den 12 september 2008

Av pippilotta - 12 september 2008 22:13

Jag känner att jag måste in och blogga lite...

Måste skriva vad jag förväntar mig av helgen i motions väg...

- två långpromenader ! 

Jag har en "runda" som tar ca 1 timme att gå i rask takt...så den ska det bli i allafall en dag...det var ett tag sedan jag gick den...någon gång i våras...

Under sommaren har det mest blivit kortare power walks...


Annars så är det mycket fotboll i helgen för barnen.


Och så har jag  bokat biljetter till "Kung fu panda" - mysigt att gå hela familjen!

Av pippilotta - 12 september 2008 10:19

...Redan fredag...

Vart tog den här veckan vägen? :)

Idag så har jag kort dag...och i eftermiddag får vi efterlängtat besök då mormor kommer och hälsar på...

Hon har varit på Kreta 14 dagar...haft härligt ljumma kvällar & härligt varmt badvatten och sol hela dagarna...

Vem skulle inte behöva det nu när hösten närmar sig med storm steg...


Maken är ledig så det blir en av våra få fredagar som vi äter middag tillsammans - mysigt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards