Alla inlägg den 13 juni 2009

Av pippilotta - 13 juni 2009 15:47



skryta lite oxå ;))...

I morse så vaknade jag strax för 8:00 och kunde inte sova mer...jag låg istället och kände mig sugen på en promenad!!!!

ja jag måste faktiskt skryta lite...för känslan av att vilja ut och motionera...har jag nog aldrig känt förut... det har mest känts som ett måste...

Så det känns så skönt nu med lite nya vanor...och så är jag ju 20 kg lättare också nu när jag är ute och går !

Av pippilotta - 13 juni 2009 15:41

ensam hemma!

Som jag längtar efter egentid här hemma i vardagen...när allt snurrar i högsta fart...

Men nu har jag precis vinkat av maken och tjejerna som åker till Lappland, till farfar & farmors stuga...och precis när de åker så känner jag mig som ensammast i världen ;)

Det brukar ( även om jag inte är själv såå ofta..) ta ett par dagar innan jag ens fattar att jag är själv och faktiskt kan göra eller inte göra vad jag vill av min tid...och då brukar barnen precis komma hem igen...men nu så blir de minst borta i fem dagar...så jag ska verkligen försöka njuta av de här dagarna!

Om en liten stund ska jag åka och få träffa min lilla systerdotter som är 4 dagar i dag!!! Mosters lilla...

Ovido - Quiz & Flashcards