Alla inlägg den 8 juni 2009

Av pippilotta - 8 juni 2009 21:56


Ja, slutspurt...på det mesta...

vilket betyder fullt upp hela veckan...

med avslutningar, presenter, träningar, läkarbesök, utvecklingssamtal både för mig på jobbet och 2x med sonen...

Känner hur jag egentligen inte vill ha det så här stressigt...nu är det "tur" eller bra planering..att jag redan har fixat barnens examenskläder! Yippie!!

Jag har dessutom lovat sonen att vi ska gå på resturang...när jag har slutat med mina soppor, så nu är det dags på torsdag kväll så ska vi ut och äta gott! Sonen brukar se "Bombay Dreams" den handlar om en ung tjej som är adopterad från Indien och hennes sökande efter sin mamma i Indien... i filmen går flickan på restaurang med sin mamma och det är det som han har sett framför sig :)

~~~~~~~~~

I dag har vi haft planeringsdag med jobbet...tyvärr känner jag mest frustration och otillfredställelse efteråt...då inget är klart inför hösten...inte barn, inte personal...




Ovido - Quiz & Flashcards