Alla inlägg den 6 juni 2009

Av pippilotta - 6 juni 2009 17:27

...med riktigt mat!

I dag så har jag börjat att äta lite... det blev sill och ett kokt ägg och en ½ potatis - såå gott!!!

Jag har också tuggat på ett sockerfritt tuggummi- mmmmmm...

Min 12 veckors period med xtravaganza har bara innehållit dessa soppor, vatten och kaffe...väldigt strikt.

Så nu känns det som en dröm att få t ex ta ett glas vin, ta en halstablett eller ett tuggummi och sist men inte minst att kunna ta en mjölkskvätt i kaffet....såå gott!

~~~~~~~~~

Och så har det blivit en promenad i dag - dagens duktiga ;-)

Av pippilotta - 6 juni 2009 17:24

...vi ska ju hejja på Sverige i kväll också!!!

Av pippilotta - 6 juni 2009 10:45



...ja i dag så firar vi Sveriges nationaldag...

 tyvärr så är det inte något som uppmärksammas i vår familj...

Annat var det när barnen var små :)

I vår stad så bjuder man in alla som blivit svenska medborgare under året till saft, kaffe och tårta på Stadshuset. Så dit har vi  varit två år, väldigt fint och trevligt...

I dag så det bara en helt vanlig dag, för mig betyder det att jag ska försöka hinna städa & tvätta...och ta en promenad!

~~~~~~~~

Nu visar vågen-20kg....och i dag så tänker jag börja äta lite....jag tjuvstartade lite i går kväll...vi hade en familjesammankomst med grillning, brännboll och femkamp...och då åt jag lite sallad...

Ska också mäta mig i dag, det var ett tag sedan ;)


Ha en bra dag alla!!!

Var rädda om varandra!

Ovido - Quiz & Flashcards