Alla inlägg den 10 juni 2009

Av pippilotta - 10 juni 2009 18:35



...i dag så fick jag mina "betyg" och mina uppgifter tillbaka från universitetet och jag är Godkänd!!!

Så skönt!

Kursen har gått på avancerad nivå och det enda betyget man kunde få var G eller förståss IG...

7,5 hp att lägga till min förskollärarexamen!


Har nog fått lite blodad tand...ska jobba i alla fall en termin och sedan så tror jag att jag ska söka förskollärarlyftet!

Av pippilotta - 10 juni 2009 18:15

...ja fy vilket höstväder vi har här i dag...

Min yngsta tjej har haft heldagsutflykt med lunch, men de hade avbrutit utflykten lite tidigare och istället ätit lunchen på skolan...och det var nog klokt det...

Jag har haft en helintensiv dag och den är inte slut än...

~ Läkarbesök med sonen på morgonen

~ Jobba en stund...

~ Möte med sonen och skolteamet runt honom

~ "vanligt" utvecklingssamtal med sonen och hans fröken

och

~ nu skulle jag egentligen vara med på en kvällsutflykt med grillning & brännboll tillsammans med min största tjej...men var tvungen att avstå...som tur var så kom maken hem så han är där nu med båda tjejerna...sonen och jag är kvar hemma

~ i kväll så ska jag förbereda mig för tre utvecklingssamtal som jag ska ha i morgon...

~ Ladda en tvättmaskin - helst nu på en gång :)

VARFÖR ? är det alltid så stressigt...och så många måsten...

för sedan så har jag ju bara resten kvar... :(

Efter 5 när jag har jobbat klart i morgon så ska ju sonen och jag på vår middag...men vi måste också fixa presenter till fröknarna samt till ett barnkalas i helgen...

Förbereda inför skolavslutningen på fredag...

Och packa...för på lördag åker maken och barnen till stugan i ca 1 vecka...och då skulle man ju tro att jag skulle kunna ha lite "semester"...men då måste jag ju städa hela övervåningen= barnens rum, putsa fönster m.m

~~~~~~~

Eller????

Kanske ska jag ta en afterwork någon dag efter jobbet och bara tänka på mig själv...undrar om jag kan det...?

Måste nog försöka i alla fall...  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards