Alla inlägg den 27 december 2008

Av pippilotta - 27 december 2008 15:53

...nu pluggar vi in en till guitarr till ps2 Guitar Hero - jätteroligt att

spela två!!

Nu blir det tävling :)

Härligt att vara lediga -

och hostan och snuvan har börjat att ge med sig...så i morgon så ser det ut som om vi ska ge oss ut i slalombacken!


Av pippilotta - 27 december 2008 09:49

...är det i dag.

 Maken är på fotbollsträning med sonen, de laddar för en cup den 2:a januari. Själv så har jag fått lite sovmorgon...även om det är lite svårt att sova...när barnen är uppe...de är ju inte direkt tysta...

Tyvärr så har vi fått en förkylning i huset precis till jul:(

Vi som har varit så friska hela hösten...men nu härjar hosta, snuva och lite feber...Flickorna började och nu är det sonens och makens "tur" så nu är det bara jag kvar...

Själv så funderar jag mycket på mina cellförändringar.....

Jag väntar ju svar när som helst...

Tycker själv att jag har lite ovanliga blodblandade flytningar...och de känns inte som något gott tecken...

Men jag håller alla mina tummar !!!

G O D   F O R T S Ä T T N I N G !

Ovido - Quiz & Flashcards