Alla inlägg den 7 december 2008

Av pippilotta - 7 december 2008 17:23

... men nu önskar jag er alla en glad 2:a advent!

I dag så har jag äntligen bakat lussebullar - det blev jag och yngsta dottern som knådade och rullade...

Annars så har veckan varit ganska bra, träffen med skolan gick bra. Vi har en bra rektor och vår dotter har en mycket bra lärare...så det känns hoppfullt!

Vi har också så sakta börjat att prata om det med vår prinsessa...

Här hemma har vi nu tomtar i snart varenda vrå ;)

Barnen och maken myser mest...jag känner väl att det blir lite "plottrigt"...med alla tomtar...

I morgon så kompar jag några timmar så att jag och maken hinner handla lite julklappar medans det inte är så mycket folk i rörelse...

Barnen är ute nu och åker skridskor ( ca -9 ute) så nu ska jag förbereda för lite tacos !

Ovido - Quiz & Flashcards