Alla inlägg den 8 december 2008

Av pippilotta - 8 december 2008 16:29

...hjulen (julen)...

Ja det är väl sådana som jag som får hjulen att rulla i dessa juletider...

I dag så har maken och jag handlat oss svettiga...känns både roligt och jobbigt... Jag älskar att ge !

Det bästa för mig är när barnen är nöjda...:)

Men det kommer ju en tid efter julen också... Men det brukar alltid gå...


Den här veckan är det mycket... Har några utvecklingssamtal kvar att förbereda (3st), maken jobbar sent må-ons,kalas på fre och lör...Lucia på min skola på to och på barnens på fredag morgon, till BUP på fredag...ja som sagt det är mycket nu....

till det kommer handla, tvätta, skjutsa till träningar, laga mat, diska, plocka undan, lägga fram kläder...mm mm

Till det kommer att jag skulle behöva lite tid för mig själv...ta en promenad eller två...men när...

Ovido - Quiz & Flashcards