Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av pippilotta - 15 augusti 2009 19:53

eller...varför inte - mycket bättre faktiskt... :)


Maken är på 50 år fest....


Jag och barnen har haft en riktig mysdag i dag, vi sov ut...och maken bjöd på frukost...

Sedan så for vi till stan och lekte i en mysig lekpark, stannade på MAX och handlade i driven, och så åt vi lunch på berget.

sedan var vi och såg "Ice age 3" med chips och godis... riktigt rolig är vårt betyg!

Efter det så blev det lite impuls köp inför skolstarten...ryggsäckar, tröjor, byxor, kalsonger och skor...till barnen :)

Nu slappar jag vid datorn FB och tittar på olika bloggar :)

Barnen sitter och ser film - flickorna ser på Disneychannel och sonen ser "Kalle och chokladfabriken"...

Nu ska jag och lilltjejen läsa lite tillsammans...hon fick en "läxa" över sommaren - att läsa en bok och berätta om den när hon börjar i 2:an.


Ser fram emot en skapligt tidig kväll för barnen...de ska ligga senast 9:30...tror jag ja ;)

Sen får vi se om jag orkar läsa lite... läser just nu en Mankell bok - "Steget efter" tror jag att den heter... men är ju oftast så trött när jag lägger mig och ska läsa...

Ovido - Quiz & Flashcards