Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av pippilotta - 1 augusti 2009 10:15


...att plocka fram almanackan!

 I sommar har jag verkligen kopplat av från alla måsten, från jobbet och det har känts sååå skönt!!

~~~~

Min almanacka är annars fulltecknad med:

Barnens aktiviteter

Barnens tider

Makens schema

Mitt schema

Tider till Habilitering, skolträffar, logopedträffar,BUP, div.möten, födelsedagar mm  mm

~~~~~

I höst kommer jag att lägga till något viktigt i almanackan :

Egen tid !


Det är i alla fall min målsättning!!



Av pippilotta - 1 augusti 2009 10:02

... har snart fått vad det tål ;)

joo ...och även barnens tror jag...både de och jag börjar att gå varandra på nerverna...

Barnen har ju varit tillsammans sedan skolavslutningen...och måste nog säga att det blir lite mycket av det goda - ibland...

Det är förståss också härligt att vara långlediga tillsammans...men de retas och gnäller på varandra...med  jämna mellanrum...vilket går mig på nerverna...

~~~~~

De senaste dagarna har vi varit på fotbollscup med sonen, så då har det ju blivit lite annat ett tag. Eftersom maken har jobbat to-fre så är det jag och barnen samt farmor och farfar som har varit med...

I dag har maken och sonen åkt själv...så nu håller vi tummarna att de går vidare i kvalet!!

~~~~~~

Ikväll ska vi ha vänner på middag - så trevligt!!!

~~~~~

Men...det innebär...efter 2 dagar på fotbollscup hela dagarna att i dag måste jag:

röja, dammsuga, duka, handla och laga mat!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards